åsasjön I

Nu kommer bilder från fotorundan från några dagar sedan:


 

fler bilder kommer !

 


Skoljogg idag, sådär kul. Men gratis träning blir det jue ! tummen upp.
Förstår mig inte på dessa sportnödar som bara tränar och tränar, hur orkar dom? önskar jag hade deras uthållighet och vilja och allt sådant.
Sprang iallafall i 24.01 minuter!

När jag kom hem låg jag och syrran i soffan i några timmar och försökte få upp värmen, sov nog lite också, myysigt värre :)

Kollade på E! där det var en THS om Friends (nu låter jag som jag kollar på E! ofta, det gör jag verkligen inte)
Fick lära mig lite nytt om den underbara serien som kallas VÄNNER!

Jag har upptäckt hur mycket jag älskar Vänner, efter 4 år av besatthet.


Undrar hur länge jag kommer kolla på det? Hoppas det är länge till.
Dom har verkligen gjort mig glad i svåra stunder och lycklig i olyckliga stunder. Har sån stor tacksamhetsskuld till dom.



Nu väntar mys i sängen ! :)

Kommentarer
Postat av: hanna

du hade rätt madde, den översta bilden var gryyyymt snygg! :D

2010-09-28 @ 15:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback