åsasjön III









Idag har jag varit allmänt glad. Finns lite olika anledningar till detta, bla en väldigt bra dröm jag hade förra natten!

Gick hem lite tidigare från skolan idag, hade ont i magen, ryggen och i knät, samtidigt som jag var väldigt trött. Så missade idrotten, inget jag klagar över.. nejnej. Så jag åkte hem och la mig i sängen och kollade på lite olika serier mysmys, nu mår jag bättre och har precis ätit äppelpaj med vanlijsås, MUMS.

och Imorgon är ju sista dagen i skolan innan praon, som för övrigt ska vara på Kaffé Paus.. med Felicia :):)

Nu ska jag ner och kolla på two and a half men, det är huumor!
och sedan är det Idol, får se om jag ska kolla på det.


Kommentarer
Postat av: daniel wendefors

Får se om man ska titta förbi praoplatsen då och fika lite. Vet inte riktigt var det ligger.

2010-09-30 @ 20:58:37
URL: http://aliaspastorn.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Sööt blogg! :)

2010-10-02 @ 22:02:50
URL: http://vildamathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback