grand central station mm

Sitter med Olivia  vid köksbordet och gör ingenting.. Eller hon sitter och gör ett pärlhalsband, jättefint blir det.

ska nog bara ta det lugnt, för idag är första dagen på jättelänge som jag inte har några läxor att göra, jätteskönt måste jag säga, för i helgen ska jag plugga förfullt till biologiprovet.
Sen ska jag ju också till Norea på lördag kväll och ha jättekul. Imorgon ska jag vara med Nellie och hjälpa henne med hennes blogg, och på kvällen Tonår.




bara för att jag måste lägga in något.
och om ni har nån humr lik min, tycker ni detta är kul :)

några personer har alltså samma ögonblick stannat och rör sig inte på några minuter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback