rackadundrandes fart.

Igår var jag och tog massa bilder som troligtvis kommer ut imon på bloggen! har haft så mycket att göra idag, så har inte hunnit eller varit hemma för den delen heller.

Skolan, hem till Nellie, tonår, hem!
det var väl min dag i kortformat. Va kan man mer berätta?

bara för jag saknar sommaren, det har blivit så kaallt.

 

Imorgon blir det maaassa plugg, låång sovmorgon och på kvällen hem till norea och sova där !


lite läskigt att det går så fort, snart är ju 9an slut och innan det ska jag hinna välja gymnasie och allt sånt, går med en rackadundrandes fart.

Kommentarer
Postat av: daniel wendefors

Ja, det går verkligen fort! Men du, det går bara snabbare och snabbare ju äldre man blir. Snart står du där med studenten fixad!

2010-09-25 @ 14:03:24
URL: http://aliaspastorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback