så fin kväll det bara kan va i taberg..


Måste lägga ut en bild på den fina kvällen för nån vecka sen :



Finns det något mer traditionellt än Skolkampen? Det är något speciellt med all kämparglöd och alla goa ungar. Och den sista stafetten är magisk när man springer som vinden och bara tänker på målet.

Ne, så är det inte riktigt. Det är nog den tråkigaste uppfinningen i Den gröna dalens historia.
Och det var det som hände idag uppe på Flahultsskolan, samtidigt som Mopedrazzian,
att polisen inte har någon tilltro till oss Taberg, Norrahammar och Månsarps-bo.

Kom precis tillbaka från kyrkan, med lite ny blogglust!

Kommentarer
Postat av: amanda

haha, jag kommer bli skådis när jag blir stor ;) hlhöhöhöhöh

2010-09-15 @ 20:20:59
URL: http://annasdotter.blogg.se/
Postat av: amanda

haha, jag kommer bli skådis när jag blir stor ;) hlhöhöhöhöh

2010-09-15 @ 20:20:59
URL: http://annasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback