Euforisk


@Felicia Abrahamsson



HJÄLP!
denna helgen har varit den bästa på länge.
Va kul jag har haft det. Är helt euforisk. Det är ett ord jag har tänkt många gånger i helgen.
Enligt SAOLs ordbok betyder det förhöjt stämningsläge, lyckokänsla.

Fredag:
-Avskedsfest hos Matilda Oliv
-Tonår, 80talsdisco. YEAH!
-Hem till Norea med glada människor och vi lekte Ja och Nej leken från Parlamentet, ni vet där man inte får säga ja och nej.

Lördag:
- Laga mat till tjejmiddagen på söndagen.
- Bio och eftermys hemma hos Amanda med massa roliga personer.

Söndag:
- TMUårsmöte, kanske inte roligt, men absolut intressant och roliga personer.
- Laga mat.
- Gudstjänt i Pingstkyrkan.
- Tjejmiddag med god mat och underbara vänner :D

Det var min helg i korta drag.

Kommentarer
Postat av: norea

åh jag har också haft det awesome :D

kanske beror på att jag har varit på samma ställe som dig en hel del :D

2011-02-28 @ 20:41:58
Postat av: amanda ~ annasdotter

min har varit bra då jag va med er, heheh :D och mina stunder med mr. alvedon och herr halstablett har varit kanon dom med, höhöh :) puss saknar eeer!

2011-03-01 @ 13:54:56
URL: http://annasdotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback