madday (L) kreativitet

Nääs fabriker
INTE MIN BILD!!!!

Kollade på lite olika bloggar och hittade detta inlägget.
Detta är vad jag kallar RIKTIGA bröllopsbilder.
Hur roligt skulle det inte vara att foto bröllopsbilder mitt i stan?

Kreativt och väldigt kul tycker jag.

Gå in på Annas alias smallpigarts blogg här



Kom precis hem från Carro. Har varit en väldigt trevlig kväll hemma hos min lilla surikat.
Vi kollade på Eclipse, uppdaterade alla hennes kontakter till facebook och drack te och åt mackor..

Och nu ska jag börja plugga till spanskan imorgon, wiihoo.

Kommentarer
Postat av: daniel wendefors

Asså den där bloggen, vilken fotograf lägger ut så sjukt många kort från samma jobb? Man måste vara rädd om äganderätten.



Gillar den nya designen på sidan =)

2011-02-03 @ 14:52:53
URL: http://aliaspastorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback