kanonsommar -11?







Idag har jag varit inne i Jönköping och turistat lite, med några fina tjejer har jag legat på Vätterstranden, ätit glass, jordgubbar och suttit och chillat i rådhusparken. Sånt gillar vi!

Hittills har det varit ett jättebra sommarlov, med mycket kul.. och det ska vi fortsätta med tycker jag.
I fredags var det "avslutningsfest" hemma hos mig, med några i klassen grillade vi och kollade på film.

Igår (söndag) hade vi dansuppvisning i Pingstkyrkan med våran hemmagjorda dans, som vi kämpat väldigt hårt med.

Det var några av höjdpunkterna denna helgen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, jag och sanden har ju samma "hud"färg..

2011-06-14 @ 10:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback