Nyhem




Bilder från Nyhem, den 18 juni 2011.


Sova? Kolla på private practice? Läsa om HTML? Läsa om Dreamweaver? Leka med photoshop? Eller varför inte Illustrator? Och när man är igång kan man ta After Effects också?

Så mycket jag vill göra och borde göra en del saker, men har inte ork till att göra något annat än sova, men borde inte sova nu! Hmm? Vilket svårt dilemma?


Kom precis hem från Gränna, dit jag och familjen tog en utflykt, åt lite mat och körde lite fel. Menmen,v i är hemma nu iallafall :)

Kommentarer
Postat av: P

måste bara säga att den nya texten där det står "maddefoto" är mycket snyggare än den gamla! :D

2011-06-19 @ 18:56:06
Postat av: madde foto

SV: och jag måste säga att det var för din skull som jag ändrade;)

2011-06-19 @ 19:12:53
Postat av: P

Hahaha, fy va gött! :P

2011-06-20 @ 12:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback