Maddes Söndag

I söndags bestämde jag mig för att ta ett kort varje timme, detta gick inte helt igenom. Men några kort blev det.


Vaknade vid 10.00. Satte mig i sängen och läste. Vet att detta är troligen är det mest tråkiga o vanliga sättet att fota en bok, men vad ska man göra lixom?


Klockan 11.00. Läser fortfarande, och här kan ni se supertiteln: Goodnight, mister Tom.


Klockan 12.00 blir mitt liv ännu roligare, MATTE! OhYeah!


13.00 och min musikaliska sida tar över och jag sätter mig vid pianot. För er som inte förstod det så är det alltså inte mina händer på bild.


Missade en timme. Vid 15.00 var det dags för övning i kyrkan. Skådespelare nästa!


Missade ännu en timme, men nu är jag på väg hem och klockan är 17.00. Ska bara stanna vid Ica och köpa ingredienser till ...


... cupcakes. Detta är vid 19.00 kanske?


Trött efter en lång dag. Vid 20.00 slår jag mig ner vid TVn med en cupcake.

Kommentarer
Postat av: amanda ~ annasdotter

MADDE UPPDATERAR! tjoohooo

2011-11-23 @ 20:17:32
URL: http://annasdotter.se
Postat av: norea bjerde

grymt inlägg!

det lät ironiskt men det var det inte!!! lovar!!

2011-11-23 @ 21:23:39
Postat av: Pontus

Sjukt go idee, och vilka bilder du tar madde !! :D

2011-11-23 @ 22:48:31
URL: http://superwiseproductions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback