veckans tema nr.1

Tillsammans med Tilda & Sofia har jag nu startat upp ett litet projekt här på bloggen. Vi har en lång lista med massa olika teman och varje vecka ska man välja 1 och ta lite bilder och lägga upp på resp. bloggar.

Och vad vore inte bättre än att välja "presentera dig själv" som första temat?

Börjar från vänster:
-Gillar då att fota, dock inte med en gammal "Naikei", som jag köpte på loppis för 5 kronor, som den på bilden.
-Mycket av min tid går åt till plugget, natur-kemi på ED är mitt liv!
-DATAN! facebook, twitter, bloglovin och Photoshop är det jag håller på med där. Tyvärr tar de tre första lite för mycket av tiden.
-Formel1 varannan vecka, ohyä! På bilden leker jag dock med en brandbil och nån typ av raggarbil.
-Och Bibeln som står på bordet får stå för min tro.

Det var lite om mig det.

Kommentarer
Postat av: daniel Wendfors

Snyggt Madde, Snyggt. Riktigt kreativt

2012-04-19 @ 09:02:51
URL: http://aliaspastorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback