2011



I januari chillade jag med familjen ute i stugan. Mysigt värre.



Februari: VEMDALEN!  skidor hela sportlovet.



Kusinen Viktor fyllde 1, och Halv 8-middag hos Hanna. Det var roligare än det ser ut!



I April fyller Pontus år. Vi var där med en kladdkaka!



I maj gick jag på en fin Konfirmationscermoni, och Flakfesten såklart.




Juni: Skolavslutning&Bal



Gullbrannafestivalen, och stugan med familjen.




En av de bästa månaderna. Turkiet, Tjörn med bästa och Bödalägret.



Fotografering med Nellie, och släktträff i Vetlanda. Hela tjocka släkten.



Bödaåterträff, och Cafékväll i kyrkan.


Händelselös månad, men vi hann iallafall att åka skridskor.



Julafton! Överraskning.

Detta var ett halvhjärtat försök till en årsresumé. Tröttnade ungefär vid maj. Sen orkade jag inte mer.
Har inte haft med mig kameran så mycket på "minnesvärda" händelser, så man får taga vad man haver. Inte så mycket, vill säga.

Vissa månander fick man nästa ta nya kort till för att ha nåt att lägga ut nu.


Kommentarer
Postat av: Pontus

Hahah, din lurifax!

2012-01-01 @ 22:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback