gåig dag

bara för att pappa giller Mercedes och för att jag gillar att leka med nyanser! :)

 


nu har jag ont i benen efter att ha gått hela dagen.

Hade Idrott i morse, vilket jag gillar :) sen direkt efter skolan åkte jag till stan och träffade Viktoria Glans, kul som vanligt, vi gick runt på stan en stund och köpte en Subway macka och en chokladboll på Bernads, WIIE !

På stan framkallade jag massa kort att sätta upp i mitt rum, inklusive den på farfar och Olivia som jag gick med till farfar direkt efter stan. Det var en lång promenad hem. Inte jätte menmen.

Vad har ni gjort idag?

 

Måste också tala om att jag har vunnit en bok på mathildas blogg. Trevlig överraskning.

 


Kommentarer
Postat av: felicia

okej :) va fin blogg du har ! :)

2010-08-30 @ 20:53:25
URL: http://felicialiljagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback