YiiHaa ! on the road

Nu sitter jag i bilen på väg till Gullbranna, med stopp i Ullared :) eller gullbrannna är kul, men Ullared- inget vidare.
Ska bara sticka in näsan där och köpa en eller två böcker, BILLIGT (Y)




Tidigare idag har jag och min kära släkt varit på urnsättning, farmors urna. Det var fint, även om ingen vågade sjunga, förutom mina kära fastrar. Jättevackert :)
Sen åkte vi upp till berget och jag tog en räkmacka, MUMS! och 2 color. Det går bra med mitt Colaförbud säger jag bara.

Åkte och rensade i farmor och farfars gamla lägenhet, mycket skit, och mycket roligt fanns det där. Jag ville gärna behålla en dassbok, men den fick tyvärr Sebbe..


gammal bild från farfars kalas :)

Kommentarer
Postat av: norea

haha, du har typ klarat dig max en vecka ju :p

2010-07-07 @ 23:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback