allt-går-fel-dagen

har varit och hälsat på påolika företag idag, hela 9an på den fantastiska Flahultskolan.
Jag, Amanda, Carro, Hanna och Norea har varit på Plastikkirurgklinik inne i den stora staden.

Allt som kunde gå fel gick verkligen fel:

- Det kommer 2 bussar och jag skulle med den första, som Norea och Carro satt på, men den körde förbi min hållplats så jag tog den som kom direkt efter.

- Hanna tog en buss förtidigt och hoppade av vid fel hållplats.

- Min buss stannar inte när jag har tryckt på stopp så den kör vidare och jag springer fram och säger till, men får dock gå tillbaka till hållplatsen.

- Samtidigt har Norea& Carro hoppat av och ingen står där och väntar på dom :O dom får freak-anfall, men jag kommer snart springande.

- Då smsar Amanda och säger att hon inte visste att det var idag vi skulle in till stan så hon har då försovit sig.

- När alla är på 28an till till The Big  City ( förutom amanda som kommer senare) åker vi lugnt och sansat och inget går fel på ca en halvtimme.

- När vi kommer fram,eller vi tror vi har gjort det, går vi längs Barnarpsgatan och hittar det inte. Då visar det sig  att vi är på fel ände av gatan och får gå jättefort till andra för vi är redan sena.

Men sedan komm vi fram, ställde massa frågor. Sen kom Amanda och vi gick till Kaffé Paus och åt en sallad, och amanda tog en brownie.



Undra om någon orkade läsa allt det där :)

Kommentarer
Postat av: norea

haha, klockren förklaring ;)

2010-10-28 @ 15:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback