lördag igen..

TRÖTT! det är mitt först ord efter 2 veckor.

Gårdagen blev superbra, måste jag verkligen säga. Först en fika med Daniel, sedan promenad med Norea och lämna ett "paket" (om man kan sträcka sig så långt och kalla det det) sedan hem till Amanda.

Hemma hos Amanda:
- Vi åkte med Noreas morsa, Norea, Josefin och Carro dit.

- Vi har inte film? Pontus inflikar: Det är ju inte såå långt till VIP.

- Vi går till VIP vilket tar närmare 40 minuter, och med en trasig datorväska som man måste hålla som en portfölj ser man riktigt cool ut.

- Vi hyr en skräckfilm och Skruva den som Beckham..

-.. och bestämmer oss för att ringa efter Amandas morfar som får komma och hämta oss. Nu sitter vi alltså 7 stycken i en bil.

- Vi kommer hem och finner Felicia sitta vid Amandas dator med en filt och ett par finare tofflor.

- Vi sätter på skräckfilmen, The Children, och jag sätter mig vid Photoshop.

- Vi sätter på Livet enligt Rosa och kollar sedan på Björn Gustafsson.

- Vi åker hem.

Det var en hyfsat beskrivlig text av en kuwl kväll.

1,5 h av Photoshop blev till dessa bilder:

Före:


Efter:



Mer kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback