Tecknat!



Fastnat lite i dena redigerings-stilen. Tecknat eller vad man ska säga. Men detta är nog den sista.
Fick lite inspiration när jag hittade mina gamla photoshopbilder, så ska nog försöka mig på det igen :)

Ne, snart ska jag ta kort på mitt rum. Ska kanske ha ett litet "tema".. om det blir bra, har inte allt uträknat än menmen.



Kommit hem från dansen. Tagit lite bilder idag som ska upp på TMUsidan i Missionsbladet. Det blev några ganska bra, som kanske kommer upp här så småningom, om jag får tillåtelse.

Imorgon kommer bli en stressig dag.
8.30-15.10 SKOLA!
hemma 15.30
16.30 dansa i kyrkan, hämta USB hos en kompis innan det.
17.30 KÖR
19.00 Tonår
01.00 SOOOVA!

men kul ska det bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback